تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ورزش زورخانه ای استان مرکزی به مسابقات کشوری اعزام شد

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، تیمور همتی افزود: مسابقات ده جانبه هنرهای فردی و زورخانه ای، به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر با حضور ورزشکاران برتر 10 استان کشور در استان کردستان شهر سنندج برگزار می شود.
وی افزود: امیرارسلان محمدی، علی درویشی، رضا امیری، مسعود آسنجرانی، احمدرضا قادسی، محمدمهدی سجادی و علیرضا نوبخت، تیم نوجوانان هنرهای فردی و زورخانه ای استان مرکزی را در این مسابقات تشکیل داده اند.
رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی بیان داشت: همچنین نیکان شمسی به عنوان مربی، محمدامین محمدی به عنوان مرشد، علی صفری و بهزاد همتی به عنوان سرپرستان، این تیم را همراهی می کنند.
بیش از 2 هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات ورزش زورخانه ای استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشار دهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ورزش زورخانه ای استان مرکزی به مسابقات کشوری اعزام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..