تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ مغزی سهم زیادی در تصادف های موتورسواران استان یزد دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ منصور جمشیدی روز پنجشنبه در آیین توزیع رایگان کلاه ایمنی در یزد افزود: موضوع تصادف موتورسواران در شهر یزد و برخی مناطق و شهرستان های تابعه استان یک مساله جدی است.
وی ادامه داد: اکثر تصادفات موتورسیکلت سواران بر اثر ضربه به سر است که راکبان آنها دچار مرگ مغزی می‌شوند و علت اصلی آن استفاده نکردن از کلاه ایمنی است.
این مسئول اظهار داشت: برای استفاده بیشتر مردم و موتورسواران در یزد و شهرستان ها تاکنون با همکاری برخی دستگاه های اجرایی نسبت به توزیع رایگان کلاه ایمنی در استان اقدام شده است.
* توزیع رایگان کلاه ایمنی در یزد
سرهنگ جمشیدی گفت: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هماهنگی و همکاری با بیمه های استان یک هزار و 500 کلاه ایمنی در بین راکبان موتور سوار توزیع که مورد استقبال قرار گرفته است.
وی افزود: اگر موتور سواران از کلاه ایمنی استفاده کنند شاهد کاهش حوادث رانندگی توسط موتورسواران استان خواهیم بود.
در این مراسم با برنامه های مختلف کلاه ایمنی رایگان توزیع شد.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ مغزی سهم زیادی در تصادف های موتورسواران استان یزد دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..