تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری تولیت سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت تصویب شد

تصویب واگذاری تولیت سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت/ اختلاف بین وزارت بهداشت و تامین اجتماعی در شان کشورمان نیستعلی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شواری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر اینکه مجلس نسبت به چالش‌هه و اختلافات بین بیمه‌ها و وزارت بهداشت بی‌تفاوت نبوده‌ایم، اظهار داشت: چنین چیزی در شان مردم، مجلس و دولت کشورمان نیست و متاسفیم که چنین چیزی به اذهان عمومی نیز منتقل شود و ما این وضعیت را قبول نمیکنیم.

 
وی افزود: مشکلی که به گفته  وزارت بهداشت ایجاد شده نبود اختیارات نظارتی کافی نسبت به منابع حوزه سلامت بویژه در زمینه بیمه سلامت و تامین اجتماعی بوده است.  
 
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این‌منابع در حوزه بیمه سلامت و 9 بیست و هفتم آن نیز در اختیار بیمه تامین اجتماعی است، تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی باید در اسرع وقت  آن حق بیمه 9 بیست و هفتم را کامل بپردازد .
 
وی همچنین ادامه داد: برای روشن شدن این ماجرا و حل مشکلات بین بیمه‌ها وزارت بهداشت، واگذاری تولیت بیمه سلامت به این وزارتخانه را در قانون برنامه ششم توسعه تصویب کرد.
 
نوبخت تصریح کرد: نباید با طرح اختلافات و انتقال آن به عموم جامعه، آن را با چالش‌های جدی مواجه کنیم و با تصویب واگذاری تولیت بیمه سلامت به نوعی وزارت بهداشت دیگر از منابعش بیش از پیش خبردار می‌شود تا دیگر جامعه را به چالش نکشند.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: با اقدام اخیر مجلس برای حل مهمترین مشکلات حوزه سلامت به نوعی به وزارت بهداشت می گوییم که به اندازه دخلتان خرج کنید زیرا انجام یک کار خیری که مملکت را به چالش میکشد نیز درست نیست.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری تولیت سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت تصویب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..