تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 در بنچمارک رویت شد

با توجه به اطلاعاتی که در لیست بنچمارک منتشر شده، گلکسی جی 7 مدل 2017 قرار است با تراشه اکسینوس 7870 و ۲ گیگابایت حافظه رم عرضه شود.

یکی از محصولاتی که سامسونگ خود را برای معرفی آن آماده می‌کند، گلکسی جی 7 مدل 2017 است که به‌تازگی در بنچمارک GFXBench لیست شده است.

طبق گفته‌های ایوان بلس، گلکسی جی 7 مدل 2017 قرار است برای اپراتورهایی مانند AT&T، U.S. Cellular و ورایزن در آمریکا عرضه شود. البته به زمان عرضه اشاره‌ای نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده شاهد رونمایی از این محصول و درنهایت ورود آن به بازار جهانی باشیم.

در هر صورت، طبق اطلاعاتی که در بنچمارک GFXBench منتشر شده است، گلکسی جی 7 مدل 2017 که از شماره مدل SM-J727A بهره می‌برد، قرار است مجهز به تراشه اکسینوس 7870 سامسونگ باشد. روی این تراشه از یک پردازنده ۸ هسته‌ای استفاده شده است که با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند و پردازنده گرافیکی Mali-T830 نیز وظیفه رندرینگ و محاسبات گرافیکی را بر عهده دارد.

محصول جدید سامسونگ قرار است از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره ببرد. گلکسی جی 7 مدل 2017 دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و از دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در جلوی این تلفن هوشمند نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی ثبت کنند.

هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه گلکسی جی 7 مدل 2017 مشخص نیست، اما در حال حاضر می‌دانیم این تلفن هوشمند قرار است به همراه سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا عرضه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 در بنچمارک رویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..