تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سودجویی رسانه‌های انگلیسی از کشتار نمازگزاران در کانادا

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز یکشنبه فردی مسلح به مسجدی در کبک کانادا یورش برد و با شلیک به سمت نمازگزاران شش نفر از آنها را کشت و تعدادی را زخمی کرد. این حادثه ساعاتی پس از امضای طرح مهاجرتی دوتالد ترامپ روی داد. فرد مهاجم که الکساندر بیسونت نام دارد یک دانشجوی فرانسوی-کانادایی مسیحی با افکار افراطی ملی‌گرایانه است و لحظاتی پس از این اقدام خود را تسلیم پلیس کرد.

اما رسانه‌های انگلیسی در انعکاس این خبر کاملاً یکطرفه عمل کردند. روزنامه‌های این کشور این گونه خبر را انعکاس دادند که فرد مسلح در حالی که فریاد الله اکبر سر می‌داده به سمت نمازگزاران هجوم برده است. در حالی که بر اساس اطلاعاتی که از حساب فیس‌بوک متهم به دست آمده گفته می‌شود وی از طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

زبسشظ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سودجویی رسانه‌های انگلیسی از کشتار نمازگزاران در کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..