تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن اسیدپاش به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد! + تصاویر از قربانی

زن اسیدپاش به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد

زن اسیدپاش به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد رسیدگی قاطع و فوری به پرونده های حساس و مهم گفت: زن جوانی که در شهریور سال 1393 به صورت دختر جوان دیگری اسید پاشیده بود به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد.

و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان، حجت الاسلام  والمسلمین مزارعی افزود: حکم این پرونده از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری استان مستقر در گچساران، صادر و از سوی شعبه چهارم دیوانعالی کشور اعلام گردیده است. انشاءالله با اجرای چنین احکامی به کسانی که مخل امنیت جامعه اند هشدار می دهیم که در اجرای قانون مصمم هستیم و کوتاه نمی آییم.

وی هشدار داد: به پرونده هایی که مخل نظم و امنیت جامعه می شود در سریع ترین زمان ممکن و دقیق ترین شیوه رسیدگی می شود تا هم آرامش به جامعه بازگردد و هم متجاوزین به حقوق و امنیت اجتماعی و روانی مردم به سزای اعمال پلید خود برسند.

حجت الاسلام مزارعی در پایان از مسئولان انتظامی و امنیتی در خصوص همکاری با دستگاه قضایی در زمینه مقابله با هنجارشکنان تقدیر کرد.

 زن اسیدپاش به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد

زن اسیدپاش به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد

ایسنا

اخبار مرتبط:

اعدام زن اسيدپاش به اتهام قتل همسرش

مردی که قربانی زن اسيدپاش شد

صدور حکم قصاص براي زن اسيدپاش

انتقام زن جوان با ​اسیدپاشی به روی همسرش

اسیدپاشی زن حسود به صورت دوست دختر شوهرش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن اسیدپاش به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد! + تصاویر از قربانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..