تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نعمت‌زاده به نامه احمد توکلی درباره وزیر ویژه‌خوار

در جمع خبرنگاران مطرح شد

نعمت‌زاده نسبت به نامه احمد توکلی به اسحاق جهانگیری درباره وزیر ویژه‌‌خوار واکنش نشان داد.

ارسال زمانبندی شده: 

چهارشنبه, 13 بهمن, 1395 - 15:59

واکنش نعمت‌زاده به نامه احمد توکلی درباره وزیر ویژه‌خوار

به گزارش عمارنامه،  محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره طرح‌های این وزارتخانه در ایام دهه‌فجر، گفت: در این ایام 300 طرح با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از ابتدای سال جاری قول داده بودیم که 5 هزار طرح را به بهره‌برداری برسانیم که تاکنون با احتساب طرح‌هایی که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد، بیش از چهار هزار طرح افتتاح شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره دستور اخیر رئیس‌جمهور جدید آمریکا و تاثیرات آن به عملکرد تجار، گفت: ما تجارت جدی با آمریکا نداریم، بنابراین عملا اثری نخواهد داشت، جز اینکه در زمینه صادرات فرش و پسته محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی وجود داشت که آزاد شده که از همان مسیرها این کالاها در حال صادر شدن هستند.

نعمت‌زاده درخصوص نامه چند روز پیش احمد توکلی به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور  مبنی بر اینکه وزیر ویژه‌خوار را کنار بگذارید و احتمالا منظور ایشان شما بوده‌اید؟ تصریح کرد: نامه توکلی درباره اقداماتی که بنده انجام داده‌ام کذب است و خود آقای توکلی باید در این رابطه توضیح دهد، سال گذشته از وی شکایت کردیم، اما متاسفانه وی گاهی از این حرف‌ها می‌زند.

منبع: تسنیم

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نعمت‌زاده به نامه احمد توکلی درباره وزیر ویژه‌خوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..