تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات Galaxy J7 سامسونگ باری دیگر آشکار شد

اخیرا تلفن هوشمند Galaxy J7 سامسونگ در بنچمارک GeekBench رویت شد و حال به تازگی شاهد آن در بنچمارک GFXBench هستیم. تلفن هوشمند میان رده که با مشخصات مناسبی همراه است.

%name مشخصات Galaxy J7 سامسونگ باری دیگر آشکار شد

از مشخصات فاش شده آن باید به صفحه نمایش 5.5 اینچی 720 پیکسلی، پردازنده اگزینوس 7870، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

در دیگر ویژگی ها باید دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و برخی دیگر را نام برد. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا MWC 2017 منتظر ماند تا اطلاعات کاملی کسب کرد.

منبع: geeky-gadgets

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات Galaxy J7 سامسونگ باری دیگر آشکار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..