تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب اسلامی پایان دهنده اسلام آمریکایی بود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدصولت مرتضوی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه مشهد دوست داشتنی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، هم یک نقطه پایان بود و هم یک نقطه آغاز، یعنی انقلاب اسلامی به سلطنت ستم شاهی پایان داد و آغازگر حق طلبی، عدالت خواهی، دعوت جهانیان به آزادی خواهی و به تعبیر امام راحل، معرف اسلام ناب محمدی و پایان دهنده اسلام آمریکایی بود.

وی افزود: برای هر انقلابی دو وصف بکار می رود که عبارت است از خون و قیام که برای تنومند شدن شجره انقلاب خون های زیادی در داخل (یعنی مبارزات اول انقلاب و جنگ تحمیلی) ریخته شده و در خارج از کشورمان نیز، زینبیان با مقاومت خود در حال انتقال پیام انقلاب اسلامی به جهانیان هستند.

شهردار مشهد ادامه داد: نمایشگاه مشهد فجر آفرین-مشهد دوست داشتنی، نقطه آغازی است برای انجام کارهای فاخر و اثر گذار به منظور معرفی انقلاب اسلامی به نسل های پس از انقلاب و افرادی که تجسم و تعریفی از انقلاب اسلامی در ذهن شان ندارند .

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر اینکه صحنه های مشارکت عمومی در پیدایش و پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر کشیده است، علل و عوامل این پیروزی و باقی ماندن این نهضت نیز نمایش داده می شود. من جلوه هایی از هنر اسلامی را در این نمایشگاه مشاهده کردم که روح تعبد را در انسان تقویت می کند.

مرتضوی ضمن تقدیر از دست اندرکاران نمایشگاه، گفت: فعالیت های فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، به دوران بلوغ خود رسیده است و در حال تولید آثار هنری و فعالیت های هنرمندانه ماندگاری برای کشور و انقلاب اسلامی است .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب اسلامی پایان دهنده اسلام آمریکایی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..