تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشت گاز از اجاق گاز خوراک پزی حادثه ساز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت:این حادثه صبح امروز در یک منزل ویلایی یک طبقه در خیابان دوست آباد مشهد روی داد . نشت گاز از اجاق گاز خوراک پزی حادثه ساز شد

آتشپاد سوم مهدی رضایی افزود: پس ازاعلام این حادثه به سامانه تلفنی ۱۲۵، نیروهای آتش نشانی از ایستگاه شماره 36 به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در زمان بروز این حادثه مرد حدوداً 42 ساله ای در منزل حضور داشته و دچار سوختگی شدید شده بود گفت: فرد حادثه دیده توسط تکنسینهای اورژانس بلافاصله به بیمارستان منتقل شد .

آتشپاد سوم رضایی افزود: علت این حادثه توسط کارشناس حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در حال بررسی است اما نشست گاز از اجاق گاز خوراک پزی و ایجاد جرقه ناگهانی علت بروز این حادثه بوده است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشت گاز از اجاق گاز خوراک پزی حادثه ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..