تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوان گچسارانی از راه یابی به فینال لیگ دسته اول هندبال بازماندند

رئیس هیات هندبال شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم هند بال بانوان نفت و گاز این شهرستان پیش از ظهر امروز در شاهین شهر اصفهان با نتیجه 29 بر 16 در مرحله نیمه نهایی در برابر سنندج شکست را پذیرفت.
مجید راستی پور اظهار داشت: تیم نفت و گاز گچساران روز جمعه 15 بهمن در دیدار رده بندی برای کسب مقام سوم به مصاف برنده دیدار شاهین شهر و فارس خواهد رفت.
وی گفت: تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در این رقابت ها که از روز شنبه نهم بهمن آغاز شد چهار پیروزی و سه شکست را تجربه کرد.
وی بیان کرد: هندبالیست های گچسارانی برابر تیم های بهبهان و جنوب شرق تهران با نتایج 23 بر 18 و 32 بر 15 به برتری رسیدند.
رئیس هیات هندبال شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه 26 بر 22 مقابل تیم فارس نیز در مرحله دوم شکست خورد.
راستی پور اظهار داشت: تیم نفت و گاز گچساران در مرحله اول رقابت‌های هندبال دسته اول بانوان کشور در مقابل تیم‌های شاهین شهر اصفهان و بیمارستان ام لیلای هرمزگان پیروز شد و در برابر تیم مشهد شکست را پذیرفت.
وی تصریح کرد: تیم نفت و گاز گچساران، بیمارستان ام لیلای هرمزگان را با نتیجه 31 بر 9 و شاهین شهر اصفهان را با نتیجه 15 بر 16 شکست داد.
وی بیان کرد: بانوان هندبالیست این شهرستان در دیدار نخست خود نیز با نتیجه 21 بر 20 مغلوب تیم هیات هندبال مشهد شدند.
رقابت‌های هندبال لیگ دسته اول بانوان کشور با حضور تیم‌های نفت و گاز گچساران، مشهد، بهبهان، نوشهر، ملایر، پیشگامان تهران، سنندج، قزوین، تهران جنوب شرق، بوشهر، طرقبه شاندیز، فارس، شاهین شهر، بیمارستان ام لیلای هرمزگان، همدان و مازندران در حال برگزاری است و تا روز جمعه 15 بهمن ادامه دارد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 20 تیم ورزشی در رقابت‌های کشوری دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوان گچسارانی از راه یابی به فینال لیگ دسته اول هندبال بازماندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..