تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوریه ، تونس را مسئول تشنج در روابط دانست

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع ، المقداد با بیان اینکه سطح روابط سوریه و تونس از نماینده کنسولی تجاوز نمی کند ، افزود: روابط صمیمی و برادرانه که مردم دو کشور را به یکدیگر نزدیک می کرد وجود ندارد و این برای رهبران سوریه قابل پذیرش نیست به این دلیل که هدف اصلی سوریه داشتن روابط طبیعی با تونس است.
وی تصمیم تونس در کاهش سطح روابط دو کشور به نمایندگی دیپلماتیک را قابل پذیرش برای مقامات سوریه ندانست و با طرح سوالی گفت: چگونه ممکن است کشورهای غربی خواستار بازگشایی سفارت خود در دمشق شوند در حالی که تونس این مساله را نادیده می گیرد.
وی مسئولیت فرستادن جوانان تونسی به سوریه برای الحاق به گروه های تروریستی را متوجه دولت نونس و المنصف المرزوقی رئیس جمهوری سابق آن دانست و تاکید کرد: ما با جوانان تونسی که به سوریه برای پیوستن به صفوف تروریست ها می آیند برخورد می کنیم و امیدواریم دولت تونس هم همین کار ما را انجام دهد.
المقداد در خصوص آینده اوضاع سوریه در سایه مذاکره آستانه گفت: سوریه دولت متحد باقی خواهد ماند و اگر کشورهای منطقه دست از ارائه کمک به تروریست ها برندارند ارتش سوریه به زودی خواهد توانست تروریسم را نابود کند.
سوریه از مارس ( اسفند) 2011 تاکنون با بحران ورود تروریست های خارجی مواجه است.
خاورم**1453**1663**مترجم: آمنه دهقان**انتشار دهنده: خسرو حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوریه ، تونس را مسئول تشنج در روابط دانست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..