تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تابحال این نقش را بازی نکرده بودم/ به حرف‌های منتقدان فکر می کنم

تابحال این نقش را بازی نکرده بودم/ به حرف‌های منتقدان فکر می کنمناصر هاشمی، بازیگر سینما در گفتگو با حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که فیلم سینمایی «خانه دیگری» چه حرف جدیدی برای سینمای ایران دارد، گفت: معمولا، حرف ها جدید نیستند، شکل ها متفاوت هستند، ممکن است ما حرفی را روایت کنیم که صدها سال پیش هم آن را گفته اند، ولی اصل مهم شیوه بیان ما است و این شیوه بیان است که فیلم را از میان دیگر آثار متمایز می کند.

وی ادامه داد: من فکر نمی کنم که «خانه دیگری» ،حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد . فیلم روایتگر زندگی مسالمت آمیز، بخشش، لطف و بها دادن به یکدیگر است و من فکر می کنم شیوه بیان این فیلم گرم و خوب است.

هاشمی در خصوص دلیل ایفای نقشش در فیلم گفت: برای من تجربه جدیدی بود، من در ابتدا فکر می کردم که نقش مناسب من نباشد و تا به حال این گونه بازی نکرده بودم.

وی عنوان کرد: در این فیلم نقش آدمی را بازی می کنم که کمی مسن‌تر از من و بیمار و ناتوان است، که من را هم از جهت روحی و هم به لحاظ جسمی وادار می کرد، که خودم را به شکل جدیدی در آورم و از این جهت برای من تجربه جدیدی بود و حالا باید دید که من توانستم از پس این کار بر بیایم یا نه.

وی در خصوص تاثیر نقد منتقدان بر نحوه بازیگری‌اش، گفت: منتقدان معمولا نگاه کلی دارند. ما برای رسیدن به نقش یک مراحلی را طی می کنیم به این صورت که نویسنده چیزی را می نویسد و آدم هایی در قصه وجود دارند و کارگردانی هست که نظراتی دارد و ما فیلم نامه را می خوانیم،بحث کرده، نظر می دهیم و تمرین می کنیم و کار، شکلی پیدا می کند.

وی ادامه داد: معمولا منتقدان در زمینه بازیگری تخصصی ندارند و عمده تخصص آن ها در بخش کارگردانی است و نظراتشان در دیگر بخش های فیلم هم باز به کارگردانی مربوط می شود، من بیشتر تاثیر را از کارگردان ها و افرادی که در فیلم هستند، می گیرم، اما نظر منتقدان هم حتما مهم است و به حرف هایشان فکر می کنم.

هاشمی در خصوص تصمیمش برای کارگردانی،گفت: ساختن فیلم، کاری زمان‌بر است و برای ساختن فیلم باید همه کارهای دیگرم را کنار بگذارم ترجیح می دهم که فعلا مسیر خودم را جفظ کنم تا زمانی که فرصتی برایم پیش بیاید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تابحال این نقش را بازی نکرده بودم/ به حرف‌های منتقدان فکر می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..