تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با شرایط خاص+عکس

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با شرایط خاص+عکس

 

به گزارش ایران ناز رضا رشید پور مجری با سابقه کشورمان که چندی پیش در برنامه “حالا خورشید ” در پخش زنده دچار  مشکل قلبی شده و بیهوش شده بود پس از طی دوران نقاهت در بیمارستان ، با شرایط خاص به تلویزیون باز میگردد . برنامه عصرگاهی «شرایط خاص» از امشب با اجرای رضا رشیدپور از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

به گزارش ایران ناز، از امشب ۱۳ بهمن شبکه سه سیما برنامه «شرایط خاص» را روی آنتن می‌برد که عوامل برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» در تولید آن نقش دارند.

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با شرایط خاص+عکس

 

همچنین رضا رشیدپور که به دلیل ناراحتی جسمانی مدتی در برنامه «حالا خورشید» حضور نداشت امشب ساعت ۱۹:۳۰ اجرای برنامه «شرایط خاص» را برعهده خواهد داشت.

 

این برنامه که امشب اولین قسمت آن پخش می‌شود ساختار گفتگومحور دارد و هر شب در دهه فجر میزبان شخصیت‌های سیاسی خواهد بود.

 

از آنجا که پزشکان تشخیص داده‌اند که تا مدت یک ماه رشیدپور در برنامه‌های سنگین حضور نداشته باشد وی در این مدت در برنامه صبحگاهی اجرا نخواهد داشت و مجری «شرایط خاص» خواهد بود که به گفته وی، حال و هوایی شبیه «دید در شب» دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

فیلم اوضاع جسمی رضا رشیدپور در ccu از زبان خودش

 

آخرین وضع و جزئیات بیهوش شدن رضا رشیدپور در برنامه زنده + 2 فیلم

 

رضا رشیدپور و خاطره یک روز خلبانی او! (عکس)

 

قهر رضا رشیدپور علت تعطیلی یک شبکه ماهواره ای!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با شرایط خاص+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..