تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر وزیر دفاع درباره آزمایش موشکی

به گزارش افکارنیوز،

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به آزمایش موشکی اخیر کشورمان، گفت: این آزمایش موشکی موفقیت‌آمیز بوده است.

وی افزود: تست‌های موشکی ایران هیچ مغایرتی با برجام و قطعنامه 2231 نداشته و نداردروز گذشته نیز، وزیر دفاع ضمن تایید خبر تست موشک بالستیک جدید ایرانی، اعلام کرده بود که، "موضوعی که مطرح شده، در راستای برنامه‌های مان بوده و اجازه دخالت هیچ بیگانه‌ای را در امور دفاعی مان را نمی‌دهیم.

سردار دهقان دیروز گفته بود: موضوعی که مطرح شده، در برنامه‌های جاری ما بوده است و ما همواره اعلام کرده‌ایم که برنامه‌های خودمان را در حوزه تولیدات اقلام دفاعی برای دفاع از منافع ملی همواره همان‌گونه که برنامه‌ریزی کرده‌ایم، ادامه می‌دهیم و هیچ‌ چیز نمی‌تواند برنامه و اهداف ما را تحت تأثیر قرار دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر وزیر دفاع درباره آزمایش موشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..