تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش دست دو کودک عراقی را قطع کرد

تروریست‌های داعش در موصل زمانی که دو کودک حاضر نشدند به سوی دو مرد شلیک کنند، دست آن‌ها را قطع کردند.

منابع محلی در داخل موصل گزارش داده‌اند که تروریست‌های داعش، دست دو کودک بین ۱۰ الی ۱۲ ساله را در مقابل چشمان پدر و مادرشان قطع کرده‌اند.

به نوشته خبرگزاری أین عراق، این دو کودک از شلیک مستقیم به سمت دو مردی که به اعدام محکوم شده بودند؛ خودداری کرده و عناصر داعش نیز دست آن‌ها را قطع کردند.

این حادثه در منطقه «نابلس» در بخش غربی موصل و در پایگاه مخصوص آموزش کودکان برای جنگ رخ داده است.

تروریست‌های داعش که بتازگی بخش شرقی موصل را از دست داده و به نیروهای عراقی واگذار کرده‌اند؛ در غرب موصل با ترس آغاز عملیات نهاد «مبارزه با تروریسم» برای آزادی این بخش از شهر به سر می‌برند.

پیش از این گروهک داعش در فرمانی خروج اعضایش را از غرب موصل و رفتن به سوی سوریه را ممنوع اعلام کرده بود.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش دست دو کودک عراقی را قطع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..