تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد نامگذاری سراسری خیابان به نام هاشمی

کد خبر: ۴۷۳۱۰۳

۱۲۳۷  بازدید

سخنگوی شورای عالی استانها خواستار نامگذاری یک خیابان اصلی به نام آیت الله هاشمی در همه استان‌ها شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای عالی استانها خواستار نامگذاری یک خیابان اصلی به نام آیت الله هاشمی در همه استان‌ها شد.

چگینی سخنگوی شورای عالی استانها در تذکر کوتاهی در سی و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها پیشنهاد داد: از آنجا که آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بسزائی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، شورای عالی استان‌ها به تمامی شوراهای اسلامی سراسر کشور تاکید کند که یکی از خیابان‌های اصلی خود را به نام آیت الله هاشمی نامگذاری کنند.

همچنین سیف الله پدین نماینده مردم خوزستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به پدیده گزد و غبار در این استان گفت: با اینکه شاهد بارش برف و باران در اقصا نقاط کشور هستیم، اما متاسفانه بارش و وزش گردوغبار در خوزستان را شاهد هستیم. به طوری که هفته گذشته آب و برق کلانشهر اهواز نیز قطع شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد نامگذاری سراسری خیابان به نام هاشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..