تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله هوایی ارتش ترکیه به مسجدی تاریخی در سوریه+ تصاویر

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الیوم السابع، ارتش ترکیه یک مسجد جامع را در مرکز ناحیه بزاعه در منطقه الباب سوریه که قدمت آن به دوران خلیفه دوم (سال 16 هجری) می رسید، بمباران کرد.

پایگاه فرات نیوز امروز، پنج شنبه اعلام کرد ارتش ترکیه و جنگنده های آن در خلال بمباران شهر الباب و اطراف آن، ساختمانهای مسکونی و تأسیسات صنعتی این شهر را تخریب کردند.

حمله هوایی ارتش ترکیه به مسجدی تاریخی در سوریه+ تصاویر

آثار تخریب

این مسجد از مساجد قدیمی در این منطقه بود؛ بطوری که در زمان خلیفه دوم بنا شد و در عهد ممالیک و عثمانی ها مورد بازسازی قرار گرفت. همچنین پس از آن نیز چند بار دیگر ترمیم و بازسازی شد.

حمله هوایی ارتش ترکیه به مسجدی تاریخی در سوریه+ تصاویر

آثار تخریب

بمباران این مسجد که در 4 کیلومتری شمال شرقی شهر الباب قرار گرفته، سبب شده است خسارت های فراوانی به آن وارد شود؛ بطوری که تصاویری که قبل و بعد از این بمباران گرفته شده، میزان خسارت های  وارده به آن را توضیح می دهد.

گفتنی است بمباران‌های ارتش ترکیه سبب شده است مناطق زیادی از شهر الباب ویران شود.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله هوایی ارتش ترکیه به مسجدی تاریخی در سوریه+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..