تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نهایی«قاتل اهلی» آماده شد/عذرخواهی لشکری قوچانی از مردم

نسخه نهایی«قاتل اهلی» آماده شد/عذرخواهی لشکری قوچانی از مردممنصور لشکری قوچانی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام این خبر، در خصوص آخرین وضعیت این فیلم جهت نمایش در جشنواره فیلم فجر گفت: نسخه نهایی این فیلم که از 165 دقیقه به 119 و از آن به 112 به همراه تیتراژ تقلیل یافت، به دفتر جشنواره تحویل دادیم.

وی افزود:اگر نسخه نهایی الان آماده شده، مقصر عوامل فنی فیلم نیستند چرا که پس از تصمیم گیری کیمیایی در خصوص کوتاه کردن فیلم،قاعدتا بخش های فنی تحت الشعاع تدوین قرار می گیرند و دوباره مشغول به فعالیت خواهند شد. 

وی تصریح کرد: با همه تفاسیر و در ابتدا از همه مردم عذرخواهی می کنم و همچنین از کسانی که بلیط تهیه کردند و موفق به دیدن فیلم نشدند، دعوت به تماشای فیلم می‌کنم. 

تهیه‌کننده «قاتل اهلی» ادامه داد: فرشاد محمدی تا ساعت 6 صبح امروز، بخش صدا تا ساعت 2 صبح و دیگر عوامل به همین شکل برای رساندن نسخه نهایی به جشنواره تلاش کردند که خوشبختانه این امر محقق شد، البته به همین علت از بخش آراء مردمی کنار گذاشته شد.

این تهیه کننده اظهار داشت: کارنامه کاری من مشخص می کند هر زمان قرار بوده فیلمی به جشنواره فجر بدهم حداقل یکماه زودتر از موعد مقرر این امر محقق شده است و هیچ وقت ضوابط را زیر پا نگذاشتم و طبق آیین نامه کار کردم.

تهیه کننده «کوچه بی نام» اضافه کرد: پذیرفتن نسخه نهایی «قاتل اهلی» پس از گذشت چند روز از جشنواره برای حضور در این رویداد، به خاطر لطفی بود که مسولان امر به کیمیایی داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نهایی«قاتل اهلی» آماده شد/عذرخواهی لشکری قوچانی از مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..