تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر هندی با بیماری عجیب و مرگ آوری دست و پنجه نرم میکند

گاهی اوقات اخباری در خصوص بیماری های عجیب و غریب میشنویم که افراد را با خودشان درگیر میکنند و واقعاً ناراحت کننده هستند.این بار دختری از هند به بیماری نادر و عجیب مبتلا شده است.دختر هندی که یک دختر نوجوان است با بیماری عجیب و غریبی دست و پنجه نرم میکند که جانش را به مرور زمان خواهد گرفت و روش درمان آن را هنوز پزشکان پیدا نکرده اند.

دختر 16 ساله هندی از بیماری نادری رنج می‌برد که پزشکان آن را به نام اریترودرمی می‌شناسند.

این نوجوان هندی که شالینی نام دارد از بدو تولد با بیماری نادر خود درگیر است و اکنون چند سال است که به دلیل نارضایتی خانواده‌ها از حضور او در مدرسه جلوگیری می‌شود.

بیماری‌ که شالینی با آن درگیر است اریترودرمی نام دارد؛ اریترودرمی یک بیماری شدید پوستی است که می تواند همراه اختلالات متابولیک وخیم باشد و به همین علت نیازمند توجه و رسیدگی فوری است. شناخت علل اریترودرمی در بیماران بستری مشکل و پیچیده است. در مطالعات انجام شده در کشورهای مختلف این علل متفاوت بوده‌‌اند.

این بیماری موجب شده پوست بدن او خشک و حالت زخم داشته باشد و مانند مار هر چند وقت یک بار پوست بی‌اندازد. شالینی هر یک ساعت باید بدن خود را خیس کند تا از زخم‌ شدن آن جلوگیری شود. هم‌چنین هر سه ساعت نیز باید با کرم‌های مرطوب‌کننده قوی که مخصوص این بیماری است بدن خود را چرب کند.

مادر این نوجوان هندی می‌گوید:‌”از زمانی که شالینی به دنیا‌ آمده هر 45 روز یک بار بدنش پوست می‌اندازد و همیشه بدنش زخم و قرمز است”.

پدر شالینی که کارگر روزمزد است و از پس هزینه‌های درمان دخترش بر نمی‌آید می‌گوید:‌” هنگام تولد شرایط بدنی او عادی بود و پس از 45 روز متوجه زخم شدن و عوض شدن پوست او شدیم”.

این خانواده که می‌دانند بیماری دخترشان درمان ندارد باور دارند، این بیماری دردناک ذره ذره جان فرزندشان را می‌گیرد و نه کاری از دست آنها و نه از دست پزشکان برمی‌آید.

بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی بیماری عجیب بیماری اریترودرمی اریترودرمی

منبع : فارس نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر هندی با بیماری عجیب و مرگ آوری دست و پنجه نرم میکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..