تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جردن باروز زیر‌یه‌خم دونالد ترامپ را گرفت +عکس

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود مهاجرین به کشورش واکنش‌های زیادی را در بین کشورهای جهان برانگیخت. علاوه بر انتقادهای گسترده کشورهای جهان نسبت به اتخاذ این تصمیم پرحاشیه ترامپ، در داخل این کشور نیز مردم برای مخالفت با حکم رئیس جمهور به خیابان‌ها ریختند و محدودیت ورود و خروج به آمریکا را تصمیمی نژادپرستانه خواندند. جردن باروز قهرمان کشتی آمریکا که قرار بود همراه تیم ملی آمریکا برای شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی در ایران شرکت کند نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:"آیا می‌دانید تصمیم ممنوعیت مهاجرت ترامپ چه تاثیری روی زندگی من دارد؟" حمله جردن باروز به تصمیم دونالد ترامپ +عکس

جمهوری اسلامی در واکنش به تصمیم نژادپرستانه ترامپ از ورود تیم ملی کشتی آمریکا برای شرکت در جام‌جهانی کشتی در کرمانشاه جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جردن باروز زیر‌یه‌خم دونالد ترامپ را گرفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..