تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال نمایش ویدیوی یک دقیقه ای از گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017

روز گذشته، سامسونگ اعلام کرد که کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل 2017 را روز 26 فوریه، برابر با 8 اسفند ماه برگزار خواهد کرد. دعوت نامه این رویداد با تصویری زیبا از تبلت جدید این شرکت Galaxy Tab S3 تزیین شده بود اما این پایان ماجرا برای یک کنفرانس بزرگ نیست.

یک ماه بعد، سامسونگ قصد دارد در رویدادی جداگانه مختص به گلکسی اس 8، از این تلفن همراه نیز پرده بردارد. از همین سو، به گوش بسیاری از خبرنگاران کره ای رسیده که احتمالا سامسونگ می خواهد مخاطبان خود را آماده سازد.

گویا در رویداد 8 اسفند ماه، سامسونگ قرار است ویدیویی یک دقیقه ای از گلکسی اس 8 به نمایش بگذارد تا شور و هیجان را برای مراسم ماه بعد آماده سازد.

در حال حاضر برنامه به این روال است که در تاریخ 8 اسفند، گلکسی تب اس 3 (احتمالا به انضمام چند دستگاه دیگر) و در تاریخ 9 فروردین خانواده گلکسی اس 8 معرفی شود تا برای عرضه در تاریخ 1 اردیبهشت ماه آماده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال نمایش ویدیوی یک دقیقه ای از گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..