تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برغم هشدار آمریکا ایران به آزمایشات موشکی‌ ادامه می‌دهد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سایت رادو فرانسه با انعکاس سخنان وزیر دفاع ایران نوشت: سردار حسین دهقان، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، ضمن پشتیبانی از آزمایش اخیر موشکی این کشور ادعا کرد که این آزمایش هیچ مغایرتی با توافقات اتمی ایران ندارد و هیچ اراده ای نیز نمی تواند مانع از ادامۀ این آزمایشات شود. حسین دهقان سپس افزوده است که جمهوری اسلامی ایران با سرعت و دقت بیشتر برنامه های موشکی اش را ادامه می دهد.

در اقدامی جداگانه ۲۲۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای آزمایش موشکی این کشور را در جهت تقویت بنیه دفاعی جمهوری اسلامی و بازداشتن تهاجم های احتمالی دشمن دانسته و گفتند که آزمایش های موشکی جمهوری اسلامی ناقض قطعنامه های شورای امنیت از جمله قطعنامۀ ۲۲۳۱ نیست.

با این حال، دولت آمریکا ودیگر قدرت های غربی آزمایش اخیر موشکی ایران را خطرناک و نگران کننده و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانسته اند. نمایندۀ آمریکا در سازمان ملل، خانم نیکی هیلی، هشدار داده است که دولت آمریکا اقدام تهران را بی پاسخ نخواهد گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برغم هشدار آمریکا ایران به آزمایشات موشکی‌ ادامه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..