تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری اسکوئر اونیکس و مارول در ساخت چند بازی از مجموعه avengers

پنجشنبه، 14 بهمن 1395 ساعت 11:202017-02-02سياسي

کمپانی های سازنده ی بازی های رایانه ای همیشه در تلاشند با یکدیگر رقابت کنند اما در بعضی مواقع نیاز هست تا با مشارکت و همکاری یکدیگر سیستمی نظام مند و قدرتمند در جهت توسعه و ساخت بازی های رایانه ای بوجود بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آریا- کمپانی های Square Enix و Marvel امروز اعلام کردند که پروژه ی The Avengers شروع همکاری این دو کمپانی است.

The Avengers Project بازی است که بر اساس کاراکتر های محبوب مارول ساخته خواهد شد.

این بوسیله ی سازنده ی Tomb Raider یعنی استودیو Crystal Dynamics با همکاری سازنده ی Deus Ex  یعنی استودیوی Eidos-Montreal  طراحی و ساخته خواهد شد.

پروژه ی انتقام جویان برای همه ی گیمر های سراسر جهان طراحی و ساخته خواهد شد.

این بازی شامل تمامی کارکتر های محبوب مارول، محیط ها و لحظات به یادماندنی از سری مارول خواهد بود که طرفداران قدیمی این فرانچایز محبوب از دیدن و بازی کردن آن هیجان زده خواهند شد.

از ویژگی های بارز پروژه ی انتقام جویان می توان به اصل بودن داستان بازی به طور کامل اشاره کرد.

  جزییات بیشتر درباره ی بازی پروژه ی انتقام جویان و سایر بازی های Square Enix و Marvel در سال 2018 اعلام خواهد شد.

کمپانی های Square Enix و Marvel اطلاعات بیشتری از جزییات ساخت سایر بازی های این دو کمپانی را سال آینده منتشر خواهد کرد.

در این میان، آقای جی انگ مدیر ارشد بازی ها و نوآوری ها در کمپانی Marvel Entertainment می گوید:ما با دو استودیوی با استعداد و مورد احترام در صنعت بازی های رایانه ای بعنی استودیو های Crystal Dynamics و Eidos-Montreal همکاری می کنیم تا داستان های مارول را به زندگی خود بیاوریم طوری که طرفداران این فرانچایز محبوب هرگز آن را ندیده اند و تجربه نکرده اند.

پروژه ی انتقام جویان یک نمونه ی کامل از چگونگی ساخت بازی توسط مارول است که بخش مهمی از چشم انداز داستان سرایی مارول در کنار کامیک ها تلویزیون و فیلم به شمار می آید.

ما می توانیم این کار را فقط با تطبیق دادن بزرگترین سوپر قهرمانان مارول با دنیای توسعه دهندگان برتر و ذهن خلاقشان انجام دهیم.

فیل راجرز CEO کمپانی Square Enix آمریکا و اروپا نیز اضافه می کند:تنوع مارول، جهان نوآورانه ای را همراه با میلیون ها طرفدار قدیمی ایجاد کرده است.

همکاری کمپانی مورد تحسین منتقدان دنیای بازی یعنی Square Enix با قصه گویی های فوق العاده مارول هیجان انگیز است که باعث خواهد شد یک نیروگاه سرگرمی جدید تاسیس شود.

این همکاری سرشار از شور و عشق و استعداد، تجارب تخیلی و حماسه ای را خواهد ساخت که برای سال های سال گیمر ها با این مجموعه و سوپرقهرمان ها سرگرم شوند.

شایان ذکر است جدیدترین نسخه از سری فیلم های Avengers با نام Avengers: Infinity War در تاریخ چهارم می 2018 در سینماهای سراسر دنیا اکران خواهد شد.


کلید واژه ها: بازی - بازی های رایانه ای - انتقام جویان - پروژه - محبوب - داستان - طرفداران - به یادماندنی - هیجان انگیز - قدیمی - طراحی - توسعه - هیجان - فوق العاده - تلویزیون - بزرگترین - جدید - خبرگزاری - جهان - قهرمانان - نیروگاه - قدرتمند - منتقدان - اطلاعات - آمریکا - سرگرمی - نوآوری - اروپا - همراه - همیشه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری اسکوئر اونیکس و مارول در ساخت چند بازی از مجموعه avengers»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..