تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت غربالگری دوره ای سرطان سینه در بانوان + گزارش

مسئول مرکز جراحی محدود پژوهشکده سرطان جهاد دانشگاهی گفت : از هر بیست خانم در کشور یک نفر ممکن است به سرطان پستان مبتلا شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، دکتر فرشته عباسوندی افزود:این میزان در مقایسه با آمار جهانی وضع بهتری را در کشور نسبت به اروپا و آمریکا  نشان میدهد اما نسبت به کشورهای شرق آسیا میزان ابتلا به این بیماری در کشور ما بیشتر است.

وی گفت:به طور کلی از هر 100هزار خانم در کشور 30 مورد ابتلا به سرطان پستان مشاهده می شود که این میزان در خانواده هایی که سابقه مثبت داشتند به 80 نفر از یکصد هزار نفر می رسد.

خانم دکتر عباسوندی از اجرای طرح غربالگری رایگان سرطان پستان هم خبر داد و افزود:این طرح به صورت آزمایشی و با هدف شناسایی موارد مشکوک در کشور نخستین بار در شهرستان پاکدشت در دو مرحله اجرا شد.

وی گفت:آموزش گروه های متخصص و خود جوش در مراکز درمانی هر منطقه ضرورتی است که به موازات این طرح در حال انجام و پیگیری است.

عباسوندی افزود:هزینه درمان سرطان پستان در موارد بدخیم بیش از 20میلیون تومان است که عوارض غیر قابل جبرانی هم برای بیمار دارد اما با تشخیص زود هنگام بیماری  99 درصد هزینه های درمان کاهش پیدا می کند و فرد رندگی طبیعی خود را ادامه می دهد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت غربالگری دوره ای سرطان سینه در بانوان + گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..