تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران فیلم‌های منتخب جشنواره عمار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار قم گفت: به مناسبت دهه فجر فیلم های منخب عمار در شبستان مصلی قدس پس از اقامه نماز  مغرب و عشاء ۱۵ تا ۱۷ بهمن اکران می شود.

مردی با اشاره به اکران فیلم های جشنواره عمار افزود: به مناسبت دهه پرفروغ فجر و استقبال گسترده مردم از جشنواره فیلم‌های مردمی عمار، به مدت سه شب اکران عمومی فیلم‌های منتخب این جشنواره را خواهیم داشت.

وی  گفت: اکران فیلم‌های منتخب به صورت مردمی بوده و قشر کودکان با برنامه ویژه جنگ شادی با مجری‌گری حجت الاسلام فاطمی‌منش مورد توجه خاص قرار گرفته‌اند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار قم خاطر نشان کرد: این جشنواره با همکاری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قم و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه در مصلی قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران فیلم‌های منتخب جشنواره عمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..