تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاده سرچم مسدود شد

ساعت: 11:05 منتشر شده در مورخ: 1395/11/14 شناسه خبر: 1024975

به علت برف و کولاک شدید، جاده سرچم در حوزه استحفاظی آذربایجام شرقی در محدوده آق کند مسدود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر،تا اطلاع ثانوی و به دلیل برف و کولاک شدید جاده سرچم در حوزه استحفاظی آق کند نرسیده به اتوبان تبریز - زنجان مسدود شد.

راهداران در محدوده مربوطه در حال بازگشایی مسیر هستند ولی به علت کولاک شدید و همچنین در ارتفاع قرار داشتن جاده، مسیر ارتباطی آق کند به اتوبان همچنان مسدود می باشد.

به همین دلیل هم اکنون تردد مسافران به تهران و دیگر مسیر ها فقط از مسیر اردبیل - حیران انجام می شود؛ جاده حیران با تلاش راهداران و دیگر نیروهای امدادی بطور 24 ساعته باز است.

با این وجود توصیه می شود مسافران و دیگر رانندگان از سفر های غیر ضروری اجتناب کرده و حدالامکان زنجیر چرخ و دیگر وسایل گرمایشی را به هنگام سفر همراه داشته باشند.

هم اکنون هوای جنوب استان اردبیل با بارش برف و کولاک شدید همراه بوده و تردد در همه مسیر های ارتباطی و مواصلاتی با مشکل مواجه است و بدون زنجیرچرخ امکان تردد در این مسیر وجود ندارد.

نیروهای امدادی و راهداران نیز 24 ساعته در مسیر های اردبیل - گیوی و گیوی - خلخال به خدمات رسانی به مسافران پرداخته اند.

سرعت باد در شهرستان کوثر ۲ متر بر ثانیه و ۷ کیلومتر بر ساعت است، نم نسبی % ۶۸ با دید افقی منفی با دمای هوای منفی 4 درجه می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاده سرچم مسدود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..