تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلال احمر قزوین به 715 مسافر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرد

حکمت الله هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته بر اثر بارش برف و کولاک شدید شاهد تردد کند خودروها در برخی از جاده های استان بودیم.
وی اضافه کرد: در عملیات امداد و نجات شب گذشته، 131 نجاتگر در قالب 33 تیم عملیاتی و با تجهیزات مختلف گرفتارشدگان در میان برف و کولاک را یاری دادند.
هاشمی، اسکان 232 خانوار و توزیع 150 بسته اقلام غذایی را از جمله خدمات امدادگران هلال احمر استان در این مدت اعلام و یادآور شد: با تلاش نیروهای عملیاتی 205 دستگاه خودرو نیز از کولاک برف رهاسازی شدند.
به گفته وی، امدادگران این جمعیت ما در شب گذشته برای 277 خودرو نیز زنجیر چرخ بستند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان به طور شبانه روز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای استان قزوین در حالت آماده باش کامل است.
7388/8054* خبرنگار: پریسا نوروزی** انتشار دهنده: مقدم سلیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلال احمر قزوین به 715 مسافر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..