تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هانیه توسلی بازیگر سینمای ایران در کاخ جشنواره سی و پنجم!+تصاویر

تاریخ انتشار : پنجشنبه 02 / 02 / 2017 مشاهده : 52 سایر خبرهای : گزارش تصویری RSS اشتراک گذاری:

هانیه توسلی در جشنواره فجر | هانیه توسلی امسال با فیلم « مادری » در جشنواره حضور دارد . در ادامه عکسهایی از حضور هانیه توسلی در جشنواره فیلم فجر سی و پنجم خواهید دید.

هانیه توسلی در جشنواره فجر

هانیه توسلی در جشنواره فجر | هانیه توسلی (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او دیپلم علوم تجربی دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

توسلی تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در «شب‌های روشن» از «هفتمین جشن خانه سینما» (۲۲ شهریور ۱۳۸۲) دریافت کرد. وی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلم دهلیز ، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

هانیه توسلی امسال با فیلم « مادری » در جشنواره حضور دارد .
در ادامه عکسهایی از حضور هانیه توسلی در جشنواره فیلم فجر سی و پنجم خواهید دید.

هانیه توسلی با انتشار عکس زیر نوشت :

فيلم مادرى در اولين روز جشنواره، فردا يكشنبه ،در پرديس سينمايى ملت، ساعت ١٥:٣٠نمايش دارد.
من هم در كنار گروه محترم براى ديدن فيلم آنجاخواهم بود.م
ادرى اولين ساخته ى بلند رقيه توكلى كارگردان جوان است كه پارسال در يزد ساخته شد.
مشتاقانه منتظر ديدن فيلم در كنار مردم هستم.

هانیه توسلی در جشنواره فجر پوستر فیلم مادری هانیه توسلی در جشنواره فجر هانیه توسلی هانیه توسلی در جشنواره فجر هانیه توسلی

گردآوری گروه نیک صالحی

هانیه توسلی بازیگر سینمای ایران در کاخ جشنواره سی و پنجم!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هانیه توسلی بازیگر سینمای ایران در کاخ جشنواره سی و پنجم!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..