تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولاک و برف جاده چالوس و هراز را بست

کولاک و برف جاده چالوس و هراز را بست

جامعه > پلیس - پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور کرج - چالوس در استان های البرز و مازندران به دلیل بارش شدید برف، کولاک و عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برف و بارانی که از دیروز آغاز شده است، ظاهرا امروز در استان‌های شمالی بیشتر هم می‌شود. به همین دلیل باید انتظار داشت پلیس هشدارهای بیشتری را امروز صادر کند. 

در همین راستا پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: محور هراز در استان هاي مازندران و شرق تهران به دليل بارش شديد برغ و كولاك تا اطلاع ثانوي مسدود شد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولاک و برف جاده چالوس و هراز را بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..