تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در انتظار یک دعوای جدید علیه پرسپولیس

در انتظار یک دعوای جدید علیه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس یکسری بدهی دارد که باید آن را خیلی زود تسویه کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یکی از بدهی ها این باشگاه به جری بنگستون است. مهاجم هندوراسی که فصل قبل برای این تیم توپ می زد و در ابتدای فصل به ذوب آهن اصفهان پیوست ولی هنوز مطالباتش را دریافت نکرده است.

این بازیکن جدا از طلب نسبتا سنگینی که از پرسپولیس دارد، در انتظار آن است تا باشگاه سرخپوش پایتخت پول مالیاتش را واریز کند. بنگستون به خاطر همین امر هنوز هم ممنوع الخروج است و تا وقتی مالیات بر قراردادش را نپردازد، نمی تواند ذوب آهن را در بازی های بین المللی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

جری بارها برای پرداخت شدن پول مالیاتش با مدیران باشگاه پرسپولیس مکاتبه کرده و تماس داشته اما هیچ اتفاقی رخ نداده است. اگر این شرایط در روزهای آینده باقی بماند، باید در انتظار دعوای دیگری علیه پرسپولیس باشیم. این بار ذوب آهنی ها نسبت به عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس اعتراض خواهند کرد. البته به نظر می رسد این بار حق با ذوبی ها باشد!

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در انتظار یک دعوای جدید علیه پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..