تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار تیم شهید چمران و شهرداری بم در لارستان/ لغو یک دیدار به دلیل انصراف سپاهان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان در حالی جمعه 15 بهمن ماه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار هفته، تیم صدرنشین شهید چمران لارستان میزبان شهرداری بم است. در دیگر دیدار نیز تیم تاسیسات دریایی در خانه به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

دیدار تیم‌های هدف پویان جوان قم و فولاد مبارکه سپاهان نیز به دلیل انصراف باشگاه سپاهان از حضور در کلیه لیگ‌های هندبال و عدم حضور این تیم در قم برگزار نمی‌شود.

تا پایان هفته یازدهم تیم شهید چمران لارستان با 18 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و ذوب آهن اصفهان با 16 و 14 امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار تیم شهید چمران و شهرداری بم در لارستان/ لغو یک دیدار به دلیل انصراف سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..