تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف، کولاک و مه محورهای مواصلاتی استان زنجان را فراگرفته است

محمد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: وضعیت جوی در آزادراههای زنجان – قزوین و زنجان – تبریز و محور ترانزیت زنجان – میانه دارای کولاک شدید و مه و همراه با احتمال بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به وجود مه و کولاک شدید در محور زنجان – بیجار به ویژه گردنه پاپایی و سعیدآباد ابراز کرد: محور زنجان طارم در گردنه‌های ذاکر و خانچایی و محور زنجان – تهم چورزق در گردنه آق‌گدیک نیز شاهد کولاک شدید و مه غلیظ هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: بارش برف و کولاک سطح جاده در محورهای زنجان – ارمغانخانه و ابهر – خدابنده را لغزنده کرده است.

وی به وجود برف و کولاک در محور زنجان – دندی – تخت سلیمان اشاره کرد و گفت: وضعیت مشابهی در محور سلطانیه – خدابنده به ویژه در محدوده گردنه دهجلال حاکم است.

امینی تصریح کرد: به دلیل وجود برف در سطح جاده و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان زنجان استفاده از زنجیر چرخ برای تردد الزامی است.

وی با اشاره به کاهش دید افقی در محورهایی که با پدیده مه‌گرفتگی مواجه هستند، بیان کرد: استفاده از چراغ مه‌شکن و حفظ فاصله طولی مناسب باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به مسافران توصیه کرد: با توجه به برف و کولاک حاکم در مسیرهای کوهستانی استان زنجان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: شماره‌های 141 و 1816 برای آگاهی از وضعیت راه‌ها در اختیار مردم قرار گرفته و نیز می‌توانند به شماره 2000241 نیز پیامک بدون متن ارسال کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف، کولاک و مه محورهای مواصلاتی استان زنجان را فراگرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..