تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه کاخ سفید درباره دارندگان «گرین کارت»

کد خبر: ۴۷۲۹۳۶

۹۹۹۶  بازدید

کاخ سفید اعلام کرد که از این پس، ورود دارندگان «کارت سبز» (گرین کارت) و اقامت دائم و قانونی به آمریکا که از اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران باشند، بلامانع خواهد بود.

خبرگزاری مهر: کاخ سفید با انتشار یک دفترچه راهنمای به روز رسانی شده در خصوص دستور محدودیت مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که دارندگان کارت سبز (گرین کارت) یا اقامت دائم و قانونی آمریکا که از اتباع هفت کشور مسلمان (ایران، سوریه، عراق، لیبی،‌ سودان، سومالی و یمن) باشند، برای ورود به آمریکا منع قانونی نخواهند داشت.


رویترز گزارش داد؛ «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری اعلام کرد که «افرادی که دارای اقامت دائم و قانونی هستند [برای ورود به آمریکا] منع قانونی ندارند».

گفتنی است که محدودیت اِعمالی بر دارندگان کارت سبز آمریکا از جمله پیچیده ترین موارد موجود در دستور اجرایی امضاء شده توسط ترامپ در جمعه گذشته بشمار می رفت.

در وهله اول، مقامات دولت آمریکا گفتند که به موجب این دستور اجرایی، دارندگان اقامت دائم و قانونی آمریکا- که از اتباع هفت کشور فوق الذکر هستند- از ورود به این کشور منع می شوند؛‌ اما می توانند با ارائه درخواستی برای اِسقاط حق، مجدداً مورد غربالگری قرار گیرند.  

پس از گسترش اعتراضات متعاقب صدور این دستور اجرایی و پدیدار شدن چالشهای حقوقی فراروی دولت آمریکا بخصوص بر سر بازداشت ساکنان قانونی این کشور،‌ وزارت امنیت داخلی آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که دارندگان کارت سبز اجازه دارند که سوار پروازهایی به مقصد آمریکا شوند و سپس در هنگام ورود مورد ارزیابی مجدد قرار گیرند.

لازم به ذکر است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا جمعه گذشته با صدور یک دستور اجرایی تدابیر سختگیرانه ای را برای مهاجرت اتباع ۷ کشور مسلمان به آمریکا اتخاذ کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه کاخ سفید درباره دارندگان «گرین کارت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..