تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتوریا شهباززاده را می‌خواهند چه کار؟

کد خبر: ۴۷۲۹۲۵

۲۳۲۱  بازدید

سجاد شهباززاده قراردادش را با باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرده و در آستانه بازگشت به لیگ ایران قرار دارد.

ایران ورزشی: سجاد شهباززاده قراردادش را با باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرده و در آستانه بازگشت به لیگ ایران قرار دارد. آخرین خبرها دلالت بر احتمال حضور این بازیکن در باشگاه تراکتورسازی دارد. هر چند که شایعاتی هم پیرامون تداوم حضور این مهاجم ناکام در لیگ ترکیه مطرح می‌شود که بعید است او با این تعداد گلزنی محدود و بازی‌های ضعیف در لیگ ترکیه خواهان داشته باشد. با این فرض که شهباززاده به لیگ ایران بازمی‌گردد به احتمال خیلی زیاد مقصد بعدی‌اش باشگاه تراکتورسازی تبریز خواهد بود.


دور از ذهن نیست که مدیر برنامه‌های این بازیکن در روزهای اخیر بر سر پیوستن موکلش به این تیم به جمع‌بندی نهایی هم رسیده باشد چون شهباززاده بدش نمی‌آید ادامه فوتبال را در یک تیم مطرح سپری کند. آن هم تیمی که امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد. به هر حال شهباززاده استقلالی است و با توجه به اینکه مدیران باشگاه استقلال خطای بزرگی را مرتکب شده‌اند و موجباب محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات میان فصل را فراهم کرده‌اند، شهباززاده که تا همین دو هفته پیش قصد داشت به استقلال برود، راهی تراکتورسازی خواهد شد.  پیوستن شهباززاده به تراکتور قطعا با حمایت هواداران این تیم مواجه می‌شود، حتی اگر خرج زیادی را روی دست مدیران این باشگاه بگذارد اما مساله‌ای که ایجاد می‌شود این است که امیر قلعه‌نویی با توجه به اینکه هم فرزاد حاتمی و هم لوسیانو ادینیو را برای بازی در پست مهاجم راس در اختیار دارد، کارش برای انتخاب ارنج نهایی تیمش با مشکلات فراوانی مواجه می‌شود.


سیستم تراکتورسازی در هفته‌های اخیر به گونه‌ای بوده که همواره با یک مهاجم راس بازی کرده و بازیکنانی همچون محمد ابراهیمی و امید عالیشاه پشت سر تک مهاجم بازی کرده‌اند.
لوسیانو ادینیو هم اگر همراه با حاتمی در ترکیب قرار گرفته در پستی عقب‌تر از مهاجم راس بازی کرده که عقب بردن این بازیکن برای تراکتورسازی پر هزینه بوده و سبب کاهش میانگین گلزنی این بازیکن شده است.


در واقع همواره به امیر قلعه‌نویی این ایراد وارد بود که چرا از ادینیو در پست مهاجم راس بهره نمی‌گیرد که قلعه‌نویی هم در پاسخ به این سوال آمادگی حاتمی را پیش کشیده که پاسخ درستی هم بوده است. حال با آمدن سجاد شهباززاده دردسرهای امیر قلعه‌نویی برای انتخاب ترکیب نهایی تیمش سخت می‌شود.


اگر قلعه‌نویی حتی تصمیم به بازی با دو مهاجم داشته باشد، آنگاه باید از میان هافبک‌های هجومی سرشناسش یکی را بیرون بنشاند که این تصمیم هم بازخورد خاص خودش را خواهد داشت.


تصورش را بکنید قلعه‌نویی باید تیمی را ارنج کند که بازیکنانی همچون محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و... را فقط برای بازی درپست هافبک میانی در اختیار دارد.


آیا این کار سخت و دشوار نخواهد شد؟ آیا قلعه‌نویی دچار مصائب شیرینی نمی‌شود؟ البته سرمربی تراکتورسازی با مربیگری در تیم‌های پرستاره بیگانه نیست.


 امیر زمانی در استقلال (فصل دوازدهم) صاحب رویایی‌ترین تیم ممکن بود؛ تیمی که در نهایت به قهرمانی لیگ رسید و در همان فصل موفق شد تا رتبه سوم آسیا و هفتادم رده‌بندی تیم‌های باشگاهی جهان نیز پیش برود.


قلعه‌نویی شاید قصد دارد همان شرایط ویژه و خاص را در تراکتورسازی هم پیاده کند و تیمی بسازد که از منظر فنی یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه تراکتورسازی باشد.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتوریا شهباززاده را می‌خواهند چه کار؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..