تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارکو: برانکو درس بدنسازی خوانده است

کد خبر: ۴۷۲۹۲۳

۲۶۵۳  بازدید

تمرینات بدنسازی پرسپولیس در این فصل فوق‌العاده بوده و به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از این حیث هیچ مشکلی ندارند و تیم پرسپولیس در این زمینه سرآمد تیم‌های لیگ برتر باشد.

ایران ورزشی: تمرینات بدنسازی پرسپولیس در این فصل فوق‌العاده بوده و به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از این حیث هیچ مشکلی ندارند و تیم پرسپولیس در این زمینه سرآمد تیم‌های لیگ برتر باشد.


 مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز پرسپولیس که مشخص شده اخیرا در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات عجیب و غریبی برای شاگردانش در نظر می‌گیرد و آنها را مثل ورزشکاران رشته‌های رزمی تمرین می‌دهد در این باره می‌گوید: «با همکاری برانکو بازیکنان در تمرینات اختصاصی بدنی زیر نظر من کار می‌کنند.


 کارهایی که باعث بهبود ظرفیت تنفسی و عضلانی آنها می‌شود که با توجه به سبک بازی ما نیاز است این بدنسازی ویژه حتما در برنامه ما باشد.


 با توجه به اینکه برانکو خودش تحصیلکرده این رشته است، کار من در تیم راحت‌تر است و ما در این برنامه‌ها با هم اتفاق نظر داریم.»


وقتی از او درباره استقبال بازیکنان از این تمرین‌های سخت و نفسگیر سوال می‌کنیم او می‌گوید: «تیم خوبی داریم و بچه‌ها از این امکانات استفاده خوبی می‌کنند. طبعا آنچه که به‌عنوان کیفیت بازی در تیم به نمایش درمی آید نشان دهنده علاقه همه تیم به پیشرفت است، پیشرفتی که در دو شاخه بدنی و جسمانی حاصل شده و قطعا با همکاری بچه‌های تیم به دست آمده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارکو: برانکو درس بدنسازی خوانده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..