تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیری دوباره مهاجم می‌شود

کد خبر: ۴۷۲۹۱۶

۳۰۳۱  بازدید

وحید امیری یکی از بهترین و موثر‌ترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل بوده است و برانکو همواره حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

ایران ورزشی: وحید امیری یکی از بهترین و موثر‌ترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل بوده است و برانکو همواره حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.


 در 19 هفته گذشته وحید امیری بین پست مهاجم و هافبک چپ مدام در رفت و آمد بوده و در هر دو پست بازی‌های زیادی انجام داده است اما به نظر می‌رسد مقابل تراکتورسازی در خط حمله و کنار طارمی بازی کند.


 محرومیت علیپور و کیفیت پایین‌تر پریموف از همان ابتدای فصل برانکو را مجاب کرده بوده تا به زوج طارمی – امیری در خط حمله تکیه کند که این زوج به خاطر محددیت‌ها بعضا تغییر می‌کرد.


 حالا که پرسپولیس هافیک زیادی دارد و دست برانکو برای تغییرات در این منطقه باز است احتمال استفاده از شماره 19 تازه داماد در خط حمله زیاد خواهد بود.


 امیری که به خاطر مصدومیت بازی رفت با تراکتورسازی و استقلال را از دست داد می‌تواند در این بازی بزرگ مثل بسیاری مسابقات این هفته برگ برنده تیمش باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیری دوباره مهاجم می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..