تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید: کودک 5 ساله ایرانی تهدید است!

کاخ سفید ادعا کرده است: کودک پنج ساله ایرانی تبار که چندین ساعت در یکی از فرودگاه‌های آمریکا بازداشت شده، می‌تواند یک تهدید امنیتی محسوب شود.

همه میتوانند برای آمریکا تهدید محسوب شوند

کاخ سفید ادعا کرده است که کودک پنج ساله ایرانی تبار که چندین ساعت در یکی از فرودگاه‌های آمریکا بازداشت شده، می‌تواند یک تهدید امنیتی محسوب شود.این کودک در فرودگاه بین‌المللی «دالس» واشنگتن بیش از چهار ساعت بازداشت شده و گزارش‌ها حاکی است که پلیس آمریکا به این کودک پنج ساله دستبند زده و کاخ سفید نیز می‌گوید که این کودک می‌تواند تهدید امنیتی برای آمریکا باشد.

این پسر بچه که با مادر ایرانی خود در آمریکا زندگی می‌کند یکی از صدها نفری است که در پی صدور فرمان ممنوعیت مهاجرت اتباع 7 کشور به آمریکا، در فرودگاه‌های این کشور بازداشت شده‌اند.«شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید نیز در کنفرانس مطبوعاتی خود مصرانه از این اقدام پلیس دفاع کرده است.

اسپایسر گفت: اگر به خاطر سن و جنسیت کسی فرض کنیم که آن شخص تهدید امنیتی محسوب نمی‌شود، اشتباه و گمراه کننده است.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید: کودک 5 ساله ایرانی تهدید است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..