تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده لی لی پوتی واقعی در هند!

خبرگزاری فارس: 9 نفر از خانواده 11 نفره هندی همگی از یک سندروم مشابه رنج می‌برند و ابتلا به همین سندروم باعث شده است تمام اعضای این خانواده کوتاه قد باشند.

آکندروپلازی گونه‌ای اختلال ژنتیکی است و به عنوان یکی از علل اصلی بیماری کوتولگی به‌شمار می‌آید.  افراد دچار این اختلال قدی کوتاه دارند و در سن بلوغ معمولا قدشان از 1 متر بیشتر نمی‌شود. سن بالای پدر از عوامل مهم آن است.

کوتولگی و همچنین برجستگی پیشانی، تنگی مجرای نخاع و سر بزرگ از شایع‌ترین علائم ابتلا به این سندروم است.

مسن‌ترین فرد این خانواده 52 سال دارد و می‌گوید: «زمانی‌که یکی از ما بیرون می‌رویم، مردم اطرافمان جمع می‌شوند و با تعجب می‌پرسند شما چرا انقدر قدتان کوتاه است».

اعضای این خانواده که به خاطر قد کوتاهشان به سختی در جایی مشغول به کار می‌شوند با مشکل معیشت هم رو به رو هستند و مجبورند برای گذران زندگی برای خود اشتغال‌زایی نیز کنند، گرچه درآمدشان اندک باشد.

اعضای این خانواده که در حیدرآباد هندوستان زندگی می‌کنند، علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارند بسیار شاد و امیدوار هستند و به گفته خودشان، هر وقت با یکدیگر بیرون می‌روند توجه مردم به سوی آنها جلب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده لی لی پوتی واقعی در هند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..