تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از 11 طرح صنعتی در قم

به گزارش افکارنیوز،  احمد ذاکری ضمن اشاره به زمینه فعالیت این واحدهای تولیدی افزود: این واحدهای تولیدی در زمینه صنایع معدنی، انواع رزین کوپلیمر اکریلیک، فیلم یک لایه معمولی از پلی اتیلن، دارو، ظروف پلی پروپیلن، انواع ظروف پلاستیکی دهان گشاد، ظروف یکبار مصرف پلیمری زیست تخریب پذیر گیاهی، گوشت مرغ تازه بسته بندی شده، بسته بندی تخم مرغ و دستمال کاغذی فعالیت می نمایند.

ذاکری تصریح کرد: از این تعداد واحد صنعتی که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد 3 طرح صنعتی با حضور مقامات کشوری و استانی و طی مراسم ویژه ای افتتاح خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از 11 طرح صنعتی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..