تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سورپرایز باورنکردنی برای پرسپولیسی‌ها

چند روز بیشتر به پایان نقل‌وانتقالات زمستانی باقی نمانده و به نظر می‌رسد پرسپولیس سخت به دنبال جذب یک هافبک دفاعی برای روز مباداست. برانکو که از جذب مدافع عراقی سعد ناطق تقریبا ناامید شده، حالا عنوان می‌شود سرمربی پرسپولیس چشمش به دنبال روزبه چشمی است.

مسوولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرده‌اند شاید این بازیکن استقلال در لیست کادرفنی باشد و از طرف دیگر مدیربرنامه‌های چشمی در مصاحبه‌ای از علاقه زیاد برانکو و باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با این بازیکن صحبت کرده است.

آنهایی که برانکو را می‌شناسند می‌دانند او هرگز دنبال بازیکنانی با شرایط روزبه چشمی نمی‌رود. چشمی که در ابتدای فصل مصدوم شد و هنوز به شرایط آرمانی بازنگشته، آن بازیکنی نیست که برانکو برای جذب او بی‌تاب شود. زمانی‌که برانکو در تیم‌ملی بود، بازیکنانی چون مهدوی‌کیا و کریمی با مصدومیت شدیدی مواجه شدند آن هم در آستانه جام‌جهانی 2006 آلمان. برانکو حتی درباره سوپرستاره‌های آن زمان تیم ملی دچار تردید بود و می‌خواست از بازیکنان دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند.

وقتی برانکو برای بازیکنی چون مهدوی‌کیا و علی کریمی به خاطر مصدومیتی که داشتند دچار تردید می‌شود،‌ بنا به گفته یکی از نزدیکانش سخت می‌توان باور کرد که او برای جذب روزبه چشمی ابراز علاقه کرده باشد.

البته در باشگاه پرسپولیس تجربه جذب اوکراینی‌ها وجود دارد و هنوز هم کسی باور نمی‌کند که برانکو بازیکنان اوکراینی را خواسته. حتی با اینکه سرمربی پرسپولیس بارها از این بازیکنان دفاع کرده است. اما نزدیکان برانکو می‌گویند او تحت فشار و به خاطر دوری از حاشیه در باره اوکراینی‌ها مثبت صحبت می‌کند.

حالا هم به نظر می‌رسد جدا از نظر برانکو کسانی مانند ترکاشوند باشند که علاقه به جذب روزبه چشمی دارند. برای روشن شدن ماجرا با برانکو تماس گرفتیم و او خیلی کوتاه در این باره به روزنامه گل گفت: «روزبه چشمی بازیکنی عالی بوده و قبل از مصدومیت در سطح بازیکنان تاپ بازی می‌کرده. اما شناخت من از او به قبل از مصدومیت برمی‌گردد. من به‌ این شکل که شما می‌خواهید نمی‌توانم بگویم که او را می‌خواهم یا نه. چون اصولا در باره بازیکن به طور مستقیم اظهارنظر نمی‌کنم.»

باتوجه به پاسخ برانکو به نظر می‌رسد او هم نسبت به شرایط روزبه چشمی مردد است و نمی‌داند که هافبک دفاعی سابق استقلال می‌تواند به دوران اوج گذشته برگردد یا نه؟!

آیا باید پذیرفت که ستاره آبی ها یک گام بزرگ به پرسپولیس نزدیک شده است؟ یا اخبار در حال انتشار فقط گمانه زنی هایی بیش نیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سورپرایز باورنکردنی برای پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..