تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر بی رحم فرزند خود را کباب کرد +تصاویر

به گزارش دیلی میل، این حادثه در بلاگووشنکای روسیه، در زمانی اتفاق افتاد که پدر این بچه در سفری برای ماهی‌گیری و از خانه دور بود.

مادری بچه خود را کباب کرد +تصاویر

بر اساس این گزارش، این زن که 3 فرزند دیگر به جز این نوزاد داشت، از ترس اینکه شغلش در یتیمخانه را از دست ندهد، باردار بودن چهارم خود را از همکاران و مدیر آن مکان مخفی کرده بود و در نهایت این بچه را در اجاقی در روستای اجدادی خود که سونا را گرم می‌کرد، به قتل رساند.

گفتنی است، همسر این زن بعد از بازگشت از سفر خود، وقتی این قضیه را فهمید، او را کتک زد و با پلیس تماس گرفت و نیروهای پلیس پس از بازداشت این زن، او را برای آزمایش‌های روانی فرستادند.

مادری بچه خود را کباب کرد +تصاویر

نیروهای پلیس، باقی مانده استخوان‌های بچه را از داخل اجاق سونا بیرون آوردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر بی رحم فرزند خود را کباب کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..