تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار خوزستان خبر داد: یک میلیارد دیگر به باشگاه استقلال خوزستان تزریق می شود

غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اعلام حمایت از تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: با توجه به حضور نماینده خوزستان در باشگاه های آسیا تا حد امکان به این تیم کمک می کنیم.
استاندار خوزستان با اشاره به این که مشکلات استقلال خوزستان برای ما یک دغدغه بوده و من همیشه به فکر این تیم بوده ام، عنوان کرد: حضور استقلال خوزستان در جام باشگاه های آسیا برای این استان یک افتخار است اگر چه اکنون در شرایط خوبی به سر نمی برد.
وی در ادامه گفت: طی جلساتی که با ارگان ها گرفتیم قرار بر این شد از سوی سازمان آب و برق یک میلیارد تومان دیگر به باشگاه استقلال خوزستان با مسئولان بانک به عمل آمد قرار بر این شد که از این تیم حمایت کنند.
وی افزود‌: در مقاطعی مبلغ یک میلیارد از سوی شهرداری و یک میلیارد و 500 میلیون تومان از شرکت فولاد اکسین دریافت کرده و به این باشگاه کمک کردیم اگر چه این کمک ها در مقابل هزینه های باشگاه چندان زیاد نبوده ولی شاید تا حدودی درد این تیم را دوا کند.
استاندار خوزستان افزود:قرار است طلب یک میلیارد تومانی شرکت نفت به باشگاه نفت مسجد سلیمان پرداخت شود که بنا داریم این مبلغ را در اختیار استقلال خوزستان قرار دهیم.
وی با بیان این که کسی به اندازه من در جریان وضعیت تیم استقلال خوزستان نیست افزود:مشکلاتی پیش آمده برای گروه ملی باعث شد که تیم استقلال با مشکلات مالی مواجه شود. استقلال خوزستان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد لذا لازم است که سازمان ها و شرکت ها در این زمینه کمک کنند تا این تیم مانند سال قبل مطابق با شایستگی هایش عرض اندام کند.
استاندار خوزستان گفت: این تیم اکنون جایگاه مناسبی در جدول ندارد ولی بی شک اگر مشکلات و دغدغه های مالی گریبانگیر این تیم نبود در حال حاضر وضعیت بهتری داشت.
وی با بیان این که شرکت گروه ملی اسپانسر باشگاه بوده و موظف است برای کمک به این تیم تلاش بیشتری کند اظهار کرد: امیدواریم با کمک دستگاه ها و شرکت های استان کمک قابل توجهی به این تیم شود تا در رقابتهای جام باشگاه های آسیا حضور مقتدری داشته باشند.
شریعتی در پاسخ به این پرسش که ایا وعده کمک یک میلیارد تا قبل از جام باشگاه های آسیا محقق می شود افزود: انشالله این مبلغ تا قبل از شروع رقابت های آسیایی به باشگاه استقلال داده می شود.
خبرنگار:پارسا شاکری
انتشار دهنده: کبری آقازری 6002

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار خوزستان خبر داد: یک میلیارد دیگر به باشگاه استقلال خوزستان تزریق می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..