تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط جذب بازیکن پس از پایان نقل و انتقالات

کد خبر: ۴۷۲۸۹۷

۲۶۴  بازدید

مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر پنجشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۲۴ به پایان می رسد و تیم ها دیگر اجازه جذب بازیکن از یکدیگر را نخواهند داشت.

وبسایت نود: نقل و انتقالات نیم فصل رقابت های لیگ برتر شانزدهم که از ۱۶ دی آغاز شده و پس از برگزاری ۵ هفته از نیم فصل دوم تا ۱۴ بهمن ادامه پیدا کرد امشب به پایان می رسد.

اما امکان جذب بازیکن پس از پایان مهلت نقل و انتقالات هم وجود دارد. در حال حاضر بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان، هادی عقیلی، روزبه چشمی و... به دلایل مختلف با تیمی قرارداد ندارند و بازیکن آزاد حساب می شوند و در صورتی که در روز  آخر نقل و انتقالات تیمی پیدا نکنند می توانند پس از پایان نقل و انتقالات هم تیم جدید خود را انتخاب کنند.

پس از پایان مهلت نقل و انتقالات تیم هایی که سهمیه باقی مانده بازیکن آزاد داشته باشند می توانند تا سقف سه بازیکن آزاد جذب کنند.

هر تیم خارج از فصل نقل و انتقالات تابستاتی و زمستانی می تواند سه بازیکن آزاد را در طول فصل جذب کند.

بازیکن آزاد عبارت است از بازیکنی که تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۴ بهمن که پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر ایران است قراردادش را با باشگاه قبلی فسخ کرده باشد.

این تعریف شامل بازیکنان خارجی هم می شود و باشگاه هایی که می خواهند بازیکن خارجی آزاد جذب کنند باید توجه داشته باشند که بازیکن مذکور قراردادش را تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر ایران با باشگاه قبلی فسخ کرده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط جذب بازیکن پس از پایان نقل و انتقالات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..