تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زابالتا: مدافعان لیگ برتر از خسوس نمی ترسند

مهاجم جدید منچسترسیتی به گفته هم تیمی اش می تواند روزی در لیگ برتر به موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش کاپ، پابلو زابالتا معتقد است گابریل خسوس می تواند با مشکلات فیزیکی در لیگ برتر کنار بیاید. او در این خصوص گفت: گابیل شماره 9 معمولی نیست که ما همیشه در لیگ برتر می بینیم که قد بلند و قوی هیکل باشد. او قدرت تحرک و مهارت های خوبی دارد و می تواند با توپ خیلی خوب حرکت کند. گاهی اوقات آمدن به لیگ برتر برای یک مهاجم سخت است. خصوصا زمانی که از آمریکای جنوبی آمده باشید، زیرا فوتبال در آنجا کاملا متفاوت است. اینجا مدافعان خیلی قدرتمندی حضور دارند که شرایط را برای مهاجمان بسیار سخت می کنند، اما فکر می کنم او می تواند با تمرین و بازی کردن بیشتر خود را با این شرایط وفق دهد. او قطعا دوران فوق العاده را در منچسترسیتی سپری خواهد کرد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زابالتا: مدافعان لیگ برتر از خسوس نمی ترسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..