تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم بچه کاراته کار The Karate Kid 2010

Download Film Dooble The Karate Kid 2010

دانلود فیلم دوبله بچه کاراته باز

دانلود فیلم بچه کاراته باز با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم بچه کاراته کار

دانلود فیلم بچه کاراته کار

دانلود رایگان فیلم دوبله فارسی بچه کاراته کار با لینک مستقیم

دانلود فیلم دوبله بچه کاراته کار با کیفیت 1080P ,720P ,480P

دانلود فیلم ایرانی

کاور رسمی فیلم :

بچه کاراته کار

مشخصات فیلم :
محصول کشور آمریکا
تاریخ اکران : 2010
ژانر : اکشن , درام , خانوادگی
کیفیت : Bluray 720p / Bluray 1080p
امتیاز : 6.2
کارگردان :Harald Zwart

بچه کاراته کار (The Karate Kid) (که به نام‌های رویای کنگ‌فو در چین و بهترین بچه در ژاپن و کره جنوبی، یک فیلم بازسازی شده از روی یک فیلم ساخته شده در سال 1984 است که درباره هنرهای رزمی بوده و در 2010 منتشر شد. کارگردان هارالد زوارت، تهیه‌کننده‌اش ویل اسمیت و مهمترین بازیگران جکی چان و جیدن اسمیت هستند.

لیست بازیگران :
Jackie Chan, Jaden Smith, Taraji P. Henson

خلاصه داستان :

داستان در مورد کودک سیاه پوستی(جیدن اسمیت) است که به همراه مادرش از آمریکا به چین مهاجرت نموده است و در آنجا که مهد هنر های رزمی جهان است به مشکل بر می خورد و به صورت خودمونی تر با دیگران درگیر می شود و چون از هنر های رزمی هیچی بلند نبوده است مدام از دیگر بچه ها کتک می خورد این روال آنقدر او را اذیت می کند که تصمیم می گیرد هر جور شده به کشورش باز گردد ولی ناگهان با استاد کونگ فویی جکی چان آشنا می شود که تصمیم می گیرد به او هنر های رزمی را آموزش دهد…

دانلود فیلم ایرانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم بچه کاراته کار The Karate Kid 2010»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..