تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح مدرسه 3کلاسه برکت روستای گون پاپاق +عکس

ساعت: 01:35 منتشر شده در مورخ: 1395/11/14 شناسه خبر: 1024278

در دومین روز از دهه مبارکه فجر مدرسه سه کلاسه برکت در روستای گون پاپاق بخش مرکزی با همکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح مغان، در دومین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور فرماندار، فرماندهی سپاه ناحیه و جمعی از مسئولان ادارت شهرستان مدرسه سه کلاسه برکت در روستای گون پاپاق بخش مرکزی با همکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با اعتبار 4میلیاردو 700میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار بیله سوار در حاشیه این افتتاح ضمن تبریک ایام الله دهه فجر  گفت: امسال 18میلیارد ریال اعتبار جهت توسعه فضای آموزشی و همچنین تعمیر و تجهیز مدارس به ادارات آموزش و پرورش شهرستان اختصاص یافته است و یک ساختمان نیز در شهر بیله سوار با اعتبار 3میلیاردو 500میلیون ریال جهت توسعه فضای مدارس خریداری شده است و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته شده است

خیردار مدیریت آموزش و پرورش بیله سوار در مراسم افتتاح مدرسه برکت روستای گون پاپاق گفت: آموزش پرورش شهرستان رویکرد تحول سند بنیادین را در دستور کار قرار داده است و سال گذشته در بین شهرستانهای استان رتبه چهارم را در درصد قبولی کنکور را از دانشگاههای کشور داشتیم .

گفتنی است امسال 11 مدرسه در بیله سوار و بخش مرکزی و 4مدرسه در بخش جعفرآباد استاندارد سازی شده است و  68مدرسه نیز در سطح شهرستان از لحاظ سیستم گرمایشی توسط اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان استاندارد سازی شده است .

 

وی افزود:در راستای توسعه نهضت سواد آموزی در شهرستان بیله سوار نیز اقدامات موثری صورت گرفته است و رتبه برتر را در حوزه ریشه کنی بیسوادی در بین استان اردبیل کسب کرده ایم.

 

گفتنی است امسال 11 مدرسه در بیله سوار و بخش مرکزی و 4مدرسه در بخش جعفرآباد استاندارد سازی شده است و  68مدرسه نیز در سطح شهرستان از لحاظ سیستم گرمایشی توسط اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان استاندارد سازی شده است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح مدرسه 3کلاسه برکت روستای گون پاپاق +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..