تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار خوزستان خواستار شد: دستگاه های اجرایی یک درصد از هزینه های خود را به ورزش اختصاص دهند

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی در نشست هم اندیشی جامعه ورزش خوزستان شامگاه چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: کمیته ای جهت اخذ یک درصد از هزینه های جاری سازمان های استان واختصاص آن به امر ورزش راه اندازی شده و ارگان ها موظف به اجرای این دستور هستند.
استاندار خوزستان افزود: خوزستان از پتانسیل بسیار بالایی در بعدهای مادی، فرهنگی و ورزشی به خوردار است و استعدادهای زیادی در همه ابعاد دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت.
وی با اشاره به این که خوزستان در رشته های مختلف ورزشی صاحب نظر و به عنوان هدف مطرح است افزود: استان خوزستان مهد ورزش کشور و بویژه فوتبال است و همیشه جز استان های برتر می باشد.
شریعتی به نقش،غیر قابل انکار رشته های سوارکاری و کشتی در کشور اشاره کرد و افزود: این دو رشته به عنوان دو قطب در استان مد نظر هستند اگر چه با مشکلاتی مواجه می باشند.
وی به حضور تیم فوتبال استقلال خوزستان در جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و گفت: اگر چه استقلال خوزستان سال گذشته در لیگ قهرمان شد اما امسال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. با توجه به حضور این تیم در رقابت های آسیایی بر خود لازم دانستیم که از استقلال حمایت کنیم.
استاندار خوزستان تقویت هیات ها و ادارات شهرستانی را از دیگر برنامه های ورزش استان دانست و گفت: علاوه بر بودجه سالیانه به هیات های ورزشی،ظرف دو ماه آینده 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیز هیات های ورزشی استان تخصیص داده می شود.
وی در خصوص ورزش بانوان گفت: در سال های اخیر به ورزش بانوان کمتر توجه شده است لذا سعی خواهیم کرد امکانات بیشتری همچون پارک بانوان و سالن های سرپوشیده در اختیار آنان قرار دهیم.
شریعتی تصریح کرد: اعتبار مجزایی که در برنامه ششم توسعه برای ورزش مصوب شده است تحول اساسی در ورزش استان ها و کشور به همراه خواهد داشت و امیدواریم از سال آینده مشکلات ورزش استان کمتر شود.
وی با بیان این که سعی داریم ورزش استان را بارورتر و با کیفیت تر کنیم افزود: جوانان باید از زیر ساخت های ورزشی بهره مند شوند و به دنبال آن ورزش قهرمانی را در سطح استان گسترش دهیم.
استاندار خوزستان از احداث مجتمع سوارکاری در منطقه برومی اهواز خبر داد و گفت: زمین لازم برای این کار مهیا است و طبق توافقات به عمل آمده ظرف 6 ماه آینده این مجتمع تکمیل می شود.
خبرنگار :پارسا شاکری
انتشاردهنده:کبری آقازری 6002

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار خوزستان خواستار شد: دستگاه های اجرایی یک درصد از هزینه های خود را به ورزش اختصاص دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..