تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان: برنامه ششم توسعه دوران طلایی برای ورزش است

به گزارش ایرنا فرامرز کیانی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی جامعه ورزش خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: مسولین تصمیم گیرنده در ورزش استان از برنامه ششم توسعه در جهت کارهای اقتصادی استفاده کنند و تنها به فکر قهرمان پروری نباشند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: استفاده صحیح از برنامه ششم توسعه موجب تحقق درآمد ثابت در ورزش شده و فدراسیون ها و هیات های ورزشی به استقلال مالی می رسند.
وی ادامه داد: نمی توانیم همیشه محتاج کمک رییس‌جمهور، وزیر و استاندار ورزش دوست باشیم و باید خود در ورزش درآمدزایی کنیم،سال 96 دوران طلایی ورزش کشور بوده و باید به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.
کیانی زاده در ادامه به معافیت باشگاه ها از مالیات در سال آینده اشاره کرد و گفت: باشگاه ها مقدار پولی که در ورزش هزینه می کنند به تبع از مالیات معاف می شوند، این موضوع کمک بسیار بزرگی به باشگاهها می باشد تا در تیم داری موفق تر ظاهر شوند.
وی عنوان کرد : با توجه به حضور شرکت های متعدد در استان، اجرای برنامه ششم توسعه از همه جهات به سود ورزش خوزستان می باشد زیرا شرکت ها موظف به پرداخت اعتبار جهت توسعه ورزش هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه به حمایت استاندار از جامعه ورزش استان اشاره کرد و گفت: قرار است از سوی استاندار 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار به ورزش استان تزریق شود تا بتوانیم تجهیزات مورد نیاز هیات ها را خریداری کنیم.
خبرنگار: پارسا شاکری
انتشار دهنده: کبری آقازری 6002

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان: برنامه ششم توسعه دوران طلایی برای ورزش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..