تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب‌وشتم خانم معلم در مدرسه و پیگیری قضایی توسط آموزش‌وپرورش

ضرب‌وشتم خانم معلم توسط مادر یکی از دانش‌آموزان، ماجرایی بود که روزهای اخیر در یکی از مدارس کشور به وقوع پیوست و هم‌اکنون مدیر آموزش‌وپرورش شاور شوش می‌گوید که از خانواده دانش‌آموز شکایت قضایی کرده‌اند.

به گزارش «قدس آنلاین»،  روزهای گذشته خبر ضرب و شتم یکی از معلمان مدرسه ابتدایی در شهرستان شاور شوش از استان خوزستان در فضای مجازی منتشر شد.

ماجرا از این قرار بود که معلم دبستان هاجر در روستای سید عباس شهرستان شاورشوش به دلیل بی انضباطی یکی از دانش آموزان به وی تذکر و او را به دفتر مدرسه ارجاع داده است و مسئولان مدرسه نیز از والدین دانش‌آموز می‌خواهند تا به مدرسه بیاییند.

مادر دانش‌آموز پس از مراجعه به مدرسه، اقدام به ضرب و شتم معلم می‌کند.

در همین رابطه سیدجواد نژادفاضل مدیر آموزش‌وپرورش شاور شوش به خبرنگار تسنیم گفت: در این ماجرا معلم به دلیل بی‌انضباطی دانش‌آموز او را به دفتر مدرسه ارجاع می‌دهد و مسئولان مدرسه نیز از والدین دانش‌آموز می‌خواهند که به مدرسه بیایند اما مادر دانش‌آموز پس از مراجعه به مدرسه در اقدامی عجیب به کتک زدن معلم متوسل می‌شود.

وی افزود: در این حادثه معلم از سوی مادر دانش‌آموز به دیوار کوبیده می‌شود و پس از افت فشار به بیمارستان منتقل می‌شود اما انتشار اخباری در خصوص سقط جنین صحت ندارد.

مدیر آموزش و پرورش شاور شوش گفت: همان روز حادثه از ولی دانش آموز شکایت کردیم که هم اکنون مراحل آن در حال پیگیری است و قاضی دادگاه خانواده دانش‌آموز را احضار کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب‌وشتم خانم معلم در مدرسه و پیگیری قضایی توسط آموزش‌وپرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..